5 Aralık 2011 Pazartesi

YILBAŞI SÜSÜ - vol.3


Bu da 2. yıldız çalışması..

Diğer yıldızımızı yaparken olduğu gibi ilk olarak şablon çıkartıp kumaşımıza çiziyoruz.


İç kısımlar birbirine bakacak şekilde kumaşı 2 parça kesip iğneliyoruz ve daha sonra elde yada makinada bir tarafı(elyap doldurmak için) açık kalacak şekilde dikiyoruz.



Yaptığımız dikişin üstüne silikon sıkıp ipe dizilmiş boncuklarımızı yapıştırıyoruz.


Bu şekilde, bir tarafı açık kalacak şekilde tamamlıyoruz.


Elyafı doldurup açık kısmı da elde diktikten sonra yine boncukları yapıştırıyoruz ve ipi çekiyoruz.İpin iki ucu bağlanabilirde tabii ama ben sıkı yapıştırdığım için çıkarmayı tercih ettim.

Son olarak da diğer yıldızdaki gibi yarım cm dışarıdan kesip yıldızımızı tamamlıyoruz.

10 yorum:

üzüm kuşu dedi ki...

çok güzel olmuş ellerinize sağlık

motto dedi ki...

Cok sirin canim.ellerine saglik

hayal mekan dedi ki...

bayıldım süper olmuş ellerinize sağlık

FATOJ dedi ki...

Çok teşekkür ederim...şimdiden güzel yıllar size.

Unknown dedi ki...

çok güzel elinize sağlık

SeneminYemekleri dedi ki...

Çok güzel olmuş ellerinize sağlık. Ayrıca blogunuza bayıldım İzlemeye alıyorum. Beklerim.

DenizasToysJoys dedi ki...

Harika oldu! Ellerinize sağlık!

Nalan Ünal dedi ki...

Çok beğendim bunu, hem çalışma için hem de yapım aşamalarını da paylaştığınız için teşekkürler.

Adsız dedi ki...

çok geç farkettim ama çok beğendim yılbaşı süsünü:D yapıcam yine de:D

Romwe Online dedi ki...

Love your decorations ,it seems that you are full of individualistic ideas ,people can find their satisfying one here,I really admire you and welcome to follow back!!!http://romwe-romwe.blogspot.com/