5 Aralık 2011 Pazartesi

YILBAŞI SÜSÜ - vol.2


Yıldızsız yılbaşı ağacı olmaz tabii ki de...

Öncelikle kalın bir kartona yıldız çizip kesin, sizin şablonunuz olacak..Bu yıldızları yapmak için ne alaka aldığımı bilmediğim altın rengi, derimsi bi kumaş kullandım..

Kumaşın üstüne şablonumuz yardımıyla yıldızları çiziyoruz...


Metal pullarla yıldızımızı süslemeye başlıyoruz..

İğneyi kumaşın arkasından batıp(ucu önde görünecek) önce pulu sonra da boncuğu ekleyip çıktığı yere tekrar batıyoruz...Bu şekilde istediğimiz yerlerine pul işliyoruz.


Pul işleme sona erdikten donra kenar çizgilerinden teğel alır gibi kalın iple dikiş geçiyoruz.


İlk sıra teğel bittikten sonra aynı şekilde tekrar dikmeye devam ederek bu sefer diğer boşluk kalan yerleri dolduruyoruz.


Yıldızın bir kısmını da boş bırakıyoruz ki elyaf doldurabilelim.Elyafı doldurduktan sonra aynı yukarıdaki teğel işlemiyle bu kısmı da kapatıyoruz.


Tüm dikiş işlemleri bittikten sonra dikişin yaklaşık yarım cm dışından yıldızımızı kesiyoruz.


Ve bir süsümüz daha böylelikle tamamlanmış oluyor...

4 yorum:

biraydamasalı dedi ki...

çok güzel fikirler ellerinize sağlık:)

DECO☆deniquo dedi ki...

yaşasın "yılbaşı craze" sendromumda yalnız değilim! :) postlar arasında ondan ona atlamaktan nereye yorum yazacağımı şaşırdım! bu yıldız da çok güzel, alttaki kozalak süsü verilmiş top da çok güzel, üstteki çorap da çok güzel! ellerine sağlık! ben bu yıl fazla yeni şey yapmadım, zira geçtiğimiz yıl biraz coşmuşum 4 koli süs çıkarttım dolaptan ;) ama seneye biraz tarz değiştireceğim.. (bunu her yıl söylüyorum, sonra takip eden her yıl yine koyu kırmızılarımı, ağaç yeşillerimi, altın tonlarımı özlemiş oluyorum ama yok bu yıl kararlıyım) mesela beyaz ve elektrik mavisi yapacağım ağacı! ya da kahverengi turuncu ve somon.. bilmiyorum.. ama yeni süsler yapmam gerekecek orası kesin! dolayısıyla hemen izliyorum ;)

edaca dedi ki...

elelrınıze saglık paylasımlar ıcın cok tsk guzel bı blog

Unknown dedi ki...

Beautiful!!!