5 Aralık 2011 Pazartesi

YILBAŞI SÜSÜ - vol.1


Yeni yılı ve gelişine yapılan herşeyi çok sevmişimdir....Işıl ışıl evler, çam ağaçları, süsler, kardan adam, noel baba, yıldız, geyik falan filann ve tabii tüm bunların buluştuğu kırmızı, beyaz, yeşil, altın ve gümüş renginin göz alıcı bütünlüğü....Ağaç süslemek için bile yurdum çarşısında çok fazla seçenek olmadığı için kolları sıvadım ve birkaçını sizlerle paylaşıyorum...

Şimdiden herkese beyaz saflığında,kırmızı canlılığında,yeşil doğallığında ve altın gümüş parlaklığında bir yıl dilerim:)

Gelelim toplarımızın yapılışına...Malzeme olarak sertliği ve dayanıklığı açısından duvar kağıdı kullandım ama kumaşlardan da güzel olacağına inanıyorum...


İlk olarak istediğimiz büyüklükte daireler çizip kesiyoruz..En uca kullanacağımız parçaya 4 tarafından, diğer parçalara ise tek bir yerden kesik atıyoruz.


Bu süslerin içine birçok yerde rahatlıkla bulunabilecek klasik yılbaşı toplarından kullandım.


En uca koyacağımız parçanın 4 tarafını kesiyoruz ki yapıştırdığımızda topu sarsın..



Kestiğimiz yerler üst üste binecek şekilde bally yardımıyla yapıştırıyoruz.


Ballyi önceden sürüp 1dk falan bekletin yoksa kağıtlar kayıp açılıyor..

Kesik attığımız kısmı üst üste getirip bombe veriyoruz ki bu da topu sarmasını sağlıyor..

Bu şekilde top kapanana kadar tekrarlıyoruz..

Ve topumuz hazır....

10 yorum:

biraydamasalı dedi ki...

çok güzel olmuş ellerinize sağlık:)

!! HASKUMAS !! dedi ki...

güzel ve değişik olmuş ellerinize sağlık

esensdollsandpuppets dedi ki...

Marifettede yazdığım gibi değişik bir süs hazırlamışsınız.Elinize sağlık

MİNE TOLGA dedi ki...

BBB :)TAM 3 B ALDI HEMDE YALDIZLISINDAN. BEĞENDİM-BAYILDIM-BİTTİM.....
İZNİN OLURSA HEMEN BENDE YAPACAĞIM.... YILBAŞI AĞACIMA ÇOK YAKIŞACAK EMİNİM...
BENDE BLOGUMA BEKLERİM. minetolga.blogspot.com

FATOJ dedi ki...

Fikirlerimi paylaşmak için yayınlıyorum tabii ki de yapabilirsiniz ama fotoğraflarını bekliyorum:)

Ponti dedi ki...

Harika fikir, elinize sağlık

http://pontinintakilari.blogspot.com/

hayal mekan dedi ki...

vav süper olmuş

fashiononboard dedi ki...

inanilmaz yaratici!

pembe fiyonk dedi ki...

bayıldım bunlara bende bundan sonra kendi süsümü kendm yapacam... güzel bi post olmuş..
pembefiyonk.blogspot

Öblem dedi ki...

Aklıma gelmemişti hiç.. süper fikirmiş.. üüstelik de eğlenceli.. Yalnız fotoğraflara da ayrıca bayıldığımı belirtmeliyim..ekstra keyif veriyor bakması