11 Şubat 2010 Perşembe

TAKI'ntılar 5

Bana kokoş diyenleri,bugün 2 kez daha haklı çıkaran 2 projeyle geldim:)gördüğünüz gibi bu sefer ki paylaşımlarım bilezik üzerine..İnanılmaz zevk alarak yaptım, daha da devamı gelecek bu gidişle:)




Bunlar çok önce aldığım ama bi türlü diğerlerinden sıra gelmemiş sıradan,gösterişsiz bileziklerimden...İlk olarak diğer bileziğimizde olduğu gibi dış kısmını 2 parmak kalınlığında bir kumaşla sarıyoruz.




Normalde yuvarlak yapılan yaprakların,deneyim sonucunda daha şık durduğuna inanarak bu kemik modelini keşfettim:)Boy boy,büyükten küçüğe doğru kumaşımızı bu şekilde kesiyoruz.


Sonrasında kumaşın kenarlarını yakarak uzunlamasına ve yanlamasına,en alta büyük en üste de küçük parça gelecek şekilde diziyoruz.





Daha sonra merkezde 4-5 dikişle sabitliyoruz.


Sabitlediğimiz kumaşı bileziğimizin üstüne silikonla yapıştırıyoruz.


Bileziğimize yapıştırdıktan sonra ortası boş olan çiçeğimizi süslemeye geliyor sıra..İsteğinize göre boncuk da işleyebilirsiniz ama ben sarma gül yaptım.Gülün yapılışını ise birazdan ekleyeceğim projemde bulabilirsiniz...Sevgiyle kalın...

1 yorum:

CORES DA TERRA dedi ki...

BEAUTIFUL!!

Júlia
Portugal